I huvudet på Beatriice

Alla inlägg under mars 2011

Av Beatrice - 21 mars 2011 16:47



..med flera (ingen nämnd och ingen glömd) har verkligen gjort en enorm insats för mig de här första månaderna på år 2011.


Har fram till idag kört en helt fantastisk liten sak vid namn Renault Megane.
Billig i drift och riktigt trevlig efter vägen - men idag...
Haha, tack vare service så fick jag låna mig en C70 cab.
Damn säger jag bara, Volvo har lyckats! =)

Det riktigt lyser Bea om bilen, fantasterlistiskt!


Men i vart fall - jag höjer verkligen Hertz till skyarna för Umeås (hittills) trevligaste bemötande!

Vill ni hyra er en fin och fräsch bil och dessutom gå därifrån med ert "happy face"?

Åk då dit =)


Nu - Två rottisvovvar vill ut och rasta sina lurviga ben och jag vill få bort huvudvärken. Kanske lilla damen också skulle följt med?

Hmm..? Jo, så får det bli.




They restored my faith and my hope by helping me.



Ovido - Quiz & Flashcards