I huvudet på Beatriice

Alla inlägg under november 2012

Av Beatrice - 5 november 2012 12:50

Glömde visst tillägga i förra inlägget att faktiskt nästan alla syskonbarn var samlade  
Bara pojke modell kanske lite för stor för barnparty som inte var där =) tihii..

( / )

Av Beatrice - 5 november 2012 08:36

Fredagen bjöd på regn och rusk, men ändå ett relativt bra slut =)

I lördags blev vi bjudna hem till storebror och hans familj på halloweenparty för alla kidzen! Hell yeah!
Snacka om att det rockade! =) Det var katter, prinsessor, häxor, spindelmän, monster och massa annat..
Tja, vilken kväll =)

 

 

 

Mina raringar   

Det blev en kväll värd att minnas och en kväll att snart göra om.
Kanske med ett annat tema då det är så himla länge kvar till nästa halloween...
Men kanske en liten julfest eller så?

_____________________________________________________________


Idag så blir det bara till att vara hemma... Städa och dona lite inomhus.
Utomhus har jag snart gjort mitt för det här året känns det som (bara inte den där förbannade snön
kommer snart för då måste man ju slita med den också...) Varmare land? Ja tack! - eller snö NÄSTA år!
..Studsmattan är så gott som ett minneblott, behöver bara lite hjälp med ramen och sen är det lövhögarnas tur.
När det är klart så är det upp till barnen att ta in det dom vill ha kvar...
Det är iaf vad jag tycker.... Hur gör ni andra småbarnsföräldrar?
Plockar ni undan efter barnen eller får dom lära sig den "hårda" vägen?
-Göra det själva eller bli ledsna när dom inser att det blivit destroyed?
..Jag kanske tänker på ett hemskt sätt men annars lär dom sig ju aldrig... Visst?
Eller egentligen är det ju inte hemskt. Det blir ju att ge och ta...
Göra bra ifrån sig och bli belönad med beröm och tvärtom.. Yeaaay! Smart =)

Ha en bra dag allihopa ( / )



Av Beatrice - 2 november 2012 17:54

..för det tänker nämligen jag ha!

I kväll börjar vi med ett litet familjärt kalas för sonen i huset och i morgon fortsätter buset med
Halloweenparty för barnen hemma hos min bror =)
Jihooo!

Sköt om Er allihopa.

Lot's of Love // Enjoy!



Ovido - Quiz & Flashcards