I huvudet på Beatriice

Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

En helt ok dag faktiskt =)

Av Beatrice - 7 juni 2012 09:32

Tråkig och vanlig som den svenska tjej jag är så tar jag väl vädret först:
Status: Soligt och varmt!!! Regnchanser? Nej men fyyy, allt regn är inställt! =)


Var ett bra tag sedan jag skrev något nu och Jag har helt ärligt varken haft intresse
eller ansett det vara så speciellt viktigt. Har pysslat på med annat istället.
Umgåtts med familjen t.ex
Och som jag sa tidigare så har lillan fyllt år, vi har varit på minisemester och hälsat
på svärmor, grejat på här hemma.. tjaa.. lite sånt..


I morgon börjar jag mitt sommarvikariat och det är med blandade känslor kan jag lova!
Ansvaret växer och kommer helt och hållet läggas på mig, vilket jag iofs är van sedan
tidigare år, men nu är det en ny kommun, nya chefer och alltså har det blivit time att
visa vad jag kan och vad jag går för. På riktigt!
Självklart hoppas jag också att min kropp och knopp går ner i varv och tillåter mig att
sova ut =)
..när jag lika har lillan hos barnvakt och huset för det mesta alldeles för mig själv..


Kanske är det dags då att gå ut och göra färdigt det jag planerat att hinna innan jag
börjar jobba. Kriget mot ogräset och dessa förbenade ormbunkar!
Igår blev det 1 - 0 till mig, ogräset fick där känna sig överkörda.
Hur det går idag får vi se, men tipp topp kommer fröken ford att bli.
Storstädning och kärlek, A win-win situation =)


Over and Out


( / )





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 22 februari 2016 19:37

Min blogg fanns kvar !!   Vet inte hur länge sedan det var sen jag var in här sist? Men nog länge för att inse att det är dags för en ny header och lite andra updates.. Jag har gått från vårdpersonal till mammaledig/arbetslös till kontorst...

Av Beatrice - 20 mars 2013 12:28

Kanske börjar bli dags för en update... Har inte skrivit något sedan den 5e november -12. Då visste jag inte ens om att jag hade ett litet liv i min mage..Jihoo, grattis till oss   Tiden går så fort.. Om ca 2 månader blir min bästa vän, min "lilla" t...

Av Beatrice - 5 november 2012 19:13

( / )

Av Beatrice - 5 november 2012 12:50

Glömde visst tillägga i förra inlägget att faktiskt nästan alla syskonbarn var samlade  Bara pojke modell kanske lite för stor för barnparty som inte var där =) tihii.. ( / ) ...

Av Beatrice - 5 november 2012 08:36

Fredagen bjöd på regn och rusk, men ändå ett relativt bra slut =) I lördags blev vi bjudna hem till storebror och hans familj på halloweenparty för alla kidzen! Hell yeah! Snacka om att det rockade! =) Det var katter, prinsessor, häxor, spindelm...

Ovido - Quiz & Flashcards