I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Beatrice - 4 juli 2012 18:00

Åh hej bara!! Snacka om två duktiga tjejor =) Jag och lillan alltså.

Det har varit übervarmt idag, ända fram tills typ för ett tag sedan och vad har då
passat bättre än att blåsa blåsbubblor med vovven?
Tyvärr har han inte den smidighet som krävs för att kunna ta allihopa, men nåja..
Han gjorde så gott han kunde.

__________________________________________________________________________

Här har vi dagens STORA projekt! Dammen och allt ogräs runtomkring..
Fast egenteligen var det inget stort projekt, utan bara ett roligt projekt!
Jag fick igång pumpen upp till övre dammen och fixade läckaget under den lilla "bäcken"
som rinner däremellan och vips så kunde vi åka och hämta våra nya "hyresgäster".

Firrar =))



Visst blev det fint?
__________________________________________________________________________

Här har vi en av tre, ganska just efter deras inflytt.
Sötnötiga firre där =)


 

__________________________________________________________________________

Och slutligen.. Well, vad det här ÄR??! ..kan jag egentligen inte svara på..
Jag sa åt tösen för ett tag sedan att hon skulle ge mig sitt argaste ansikte,
och det här blev resultatet.
Exorcisten IRL!!


 

-Kärlek-
__________________________________________________________________________

Nu är grillen startad och snart ska köttet på.

Ha en bra kväll allihopa =)

Trädgårdspigan loggar ut

( / )

Av Beatrice - 4 juli 2012 11:26

Det börjar bli dags att ta tag i min kommande tatuering nu..

Har funderat hit och dit och velat fram och tillbaka, men det får nog bli något liknande den här

 

Det ser ut som mig och den skulle passa på mig.
Några ändringar dock, men inget allvarligt.. Ta bort och lägga till, göra om och fixa till.. Jepp.
Projekt Bea återinvigs, hahaha =)

Förövrigt så ska jag och Tiffany greja med dammen idag. Flytta om lite stenar och fylla på
med färskt vatten och sen åka till djurmagazinet och surra om fiskar och vattenväxter.
SPÄNNANDE! Vad som händer sen får vi se, men vi kommer göra allt annat än sitta inne..

Tjingeling plingisar
( / )

Ovido - Quiz & Flashcards