I huvudet på Beatriice

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2010

Äntligen fredag..

Av Beatrice - 6 augusti 2010 05:59

Äntligen fredag och ledig hela helgen!
Hade detta varit för några månader sedan hade längtan bara varit för någon fest skull, men som tur är så är det inte så längre.


Efter 12:oo idag så gör jag helg! Då är det småfix i lägenheten som gäller innan jag ska låna ut den till Tove, och senare i afton så är det jag som står vid spisen och slutligen bjuder denna underbara tjej på middag, kaffe & efterrätt.

Vad jag och lillan ska hitta på för bus i kväll det återstår att se.

Myspys i soffan kanske? Bada!? (om jag klurar ut hur det där med badkaret fungerar)


Well, nog om det. Morgontimmarna går alldeles för fort!

Måste strax börja åka men först hinna ut och morgonpinka vovven ;P

Härligt med hund, förstår liksom inte varför jag alltid bestämt mig för katt?

Med hund är det ju motion som gäller, med katt är det bara mys..

Och nu har jag ju med fördel börjat få tillbaka flåset.

Jag skyller all dålig kondition på rökningen som nu för min del är ett minne blott!

Thanks to grabben min, och lillan som förut tyckte jag luktade apa. Yupp!


Nu ska jag rappa på och kanske få de här arb.timmarna överstökade ;P

ZuzzZza vidare ni som fortfarande ligger i sängen och gottar er ( / )



____________________________________________________________________

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 22 februari 2016 19:37

Min blogg fanns kvar !!   Vet inte hur länge sedan det var sen jag var in här sist? Men nog länge för att inse att det är dags för en ny header och lite andra updates.. Jag har gått från vårdpersonal till mammaledig/arbetslös till kontorst...

Av Beatrice - 20 mars 2013 12:28

Kanske börjar bli dags för en update... Har inte skrivit något sedan den 5e november -12. Då visste jag inte ens om att jag hade ett litet liv i min mage..Jihoo, grattis till oss   Tiden går så fort.. Om ca 2 månader blir min bästa vän, min "lilla" t...

Av Beatrice - 5 november 2012 19:13

( / )

Av Beatrice - 5 november 2012 12:50

Glömde visst tillägga i förra inlägget att faktiskt nästan alla syskonbarn var samlade  Bara pojke modell kanske lite för stor för barnparty som inte var där =) tihii.. ( / ) ...

Av Beatrice - 5 november 2012 08:36

Fredagen bjöd på regn och rusk, men ändå ett relativt bra slut =) I lördags blev vi bjudna hem till storebror och hans familj på halloweenparty för alla kidzen! Hell yeah! Snacka om att det rockade! =) Det var katter, prinsessor, häxor, spindelm...

Ovido - Quiz & Flashcards