I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Beatrice - 1 december 2011 15:17

Hemmadagen blev en borta dag. Men jag är inte ledsen för det =)
Min tripp som endast skulle ta mig ut till huset och sen tillbaka hem igen,
visade sig ha mer att ge.
Kaffe hos Sofie och lilleman, förstås - och sällskap!
Ett av de bästa sällskap en Bea kan ha, tack Sofie!


Dagens bild på en gla´skit till lillgrabb:


 
__________________________________________________________________________________


Sen en gla'skit till frisbeegalen hund =P


 


__________________________________________________________________________________


Har också hunnit med två svängar till min Peter på jobbet! Lovely! 
Låter kanske töntigt men för mig känns det jätte roligt! Att få träffas så också, inte bara hemma =)


Inser nu att datorn snart viker in årorna.. glömt att sätta in sladden. *my bad


Adjökens godjö!


Ovido - Quiz & Flashcards