I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Beatrice - 11 december 2011 19:37

Så inleddes denna helg!
Vi har dels varit helt och hållet för oss själva!
Grejat ute på gården och samarbetat riktigt bra.
Precis så som det ska vara när man är två =)

Och sen besökte vi Sofie med familj på lördagskvällen. Åhåå, sicken myshelg!

Well, att vara kär och att känna sig kär måste nog vara den bästa känslan som finns.
Att veta att man är älskad och att man älskar den andre oavsett vad - trots skilda åsikter,
småbråk och kniviga situationer (i vardagen, förhållandet och livet rent allmänt)
Underbart!

__________________________________________________________________________


I morgon är det dags för att ta nya friska tag (igen) på jobbsökarfronten.
Blir snart knäpp på alla dessa spontanansökningar som skickats iväg, som ännu inte
gett mig något =( Men som jag sagt förr - skam den som ger sig!
Sedan på tisdag är det Lucia. Ska som vanligt i sista sekund anmäla mig och lillan samt
ev. honey till föräldragruppens egna luciafirande och försöka lära känna någon här i byn.
Onsdag är det ännu ett veterinärbesök som står på tur och på torsdag är det lycksele
och tandis som gäller...
Helgen som kommer!? Kanske jag och Sofie åker iväg på "semester" haha.
Fast semester blir kanske fel ord.. Hmm, äsch.
Kommer inte på något bättre =)

Nu ska jag och lillan se klart på Bilar 2 och sen är det natten.
Ja ni läste rätt. Den barnfria helgen är nu avslutad och det ena busfröet är hemma igen =)
Tack farmor för hjälpen med barnpassningen. Guld värt!

Sen den korta tid som ev. är kvar av dygnets vakna timmar efter att lillan somnat ska
spenderas med min underbaring till man. Mer skriver jag inte nu!


Eller jo - kom ihåg att respektera varandra! Att ta hand om varandra och att visa er kärlek
till varandra! Det är ju snart jul =)




 


Ovido - Quiz & Flashcards