I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Beatrice - 14 juli 2011 15:44

.. är det något fel när man får panik för att det inte är bortplockat? Hmm..
Jag och Tiffany har härjat här hemma med packning inför semestern,
men när allt var framtaget började hjärtat rusa iväg.
PANIIIIK! Såg ut så in i bomben!!
Jag fick helt ärligt lov att packa ihop hennes väska,
stuva bort mitt eget och sen städa!
Yrkesskada eller mani? Det är frågan..
Grejen är inte den att det måste vara rent, men jag måste ha det undanplockat.
Ska inte ligga saker på golvet ihopslängt eller på bord..
Isåfall ska det vara fina högar.. Sjukt.
Nåja.
Nu ska jag ta mig en MYCKET god och välförtjänt kopp kaffe och bara vara.
Vänta på att min älskeling kommer hem och sen mysa. Over ( / )

Av Beatrice - 14 juli 2011 06:58

Godmorgon torsdagsfolket!


En helt underbar dag tycker jag personligen.
Lite småkallt men vad gör det? Solen skiner och jag känner mig liksom nöjd.

Har en sån där känsla av att jag är nykär :P 


Två arbetsdagar kvar och sen semester för mig och honey, sommarlov för lillan och lilleman kommer äntligen hem. Jihoo för oss alla :)
Åååh, vad jag längtar!!!

Dels för att få åka iväg dit jag aldrig någonsin varit och sen att få träffa svärmor. NU var det länge sedan!


Idag när vi kommit hem så hoppas jag på fortsatt sol så att voffsingarna får bada och springa av sig lite. Ja samma sak gäller för lillan. Hon ska också få bada och springa av sig, haha.




Ab imo pectore - ha en bra dag allihopa !


Ovido - Quiz & Flashcards