I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Beatrice - 30 oktober 2012 19:32

Så känns det verkligen... Så jäkla sjukt..

Nåja.. Jag drar ett streck över tidsfunderationerna for now och berättar istället lite om måndagen..

Igår hade Tiffany tid för klippning på HeadLine /Strömpilen.
Hon blev grymt bra omhändertagen och det syntes på henne att vi hittat rätt frisör. Äntligen!



   


    


Efteråt gick vi "De tre tjejerna och Dewin" och kollade butikernas utbud på allt i från trosor till blomvaser.
Och hittade jag något? Ja massor! Köpte jag något av de? Men nä......!
...En av de få gångerna jag verkligen kan tillåta mig själv att vara helt egoistisk är ju inne på butiker,
men denna dag handlade ju inte om mig..
Tiffany fick sitt hår klippt, lite nya kläder, en prinsesskrona och lite annat smått och gott..


Ovido - Quiz & Flashcards