I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Beatrice - 12 april 2012 21:45

Är det verkligen så krångligt som det faktiskt verkar?
På en "vanlig" bil går det ju på 2 röda, på en ford verkar det kunna ta uppemot en timma.. till och med två!
Ofattbart! Hur som helst är jag en sådan tjej som har tummen mitt i handen då det kommer till bilar.

Dom intresserar mig av sin inre och yttre skönhet, men ska väl något göras så ser jag helst att någon
annan än just jag gör det! Fast visst önskar jag att jag kunde?! Kanske kan om jag försöker?
Äsch, tycker egentligen att jag borde ha "blivit" en sån tjej...
Jag som mest umgåtts med grabbar..
Nåja, jag får nöja mig med att göra det jag redan kan och som jag faktiskt är duktig på helt enkelt!
Däckbytet lämnar jag därför helt och hållet över i mannens händer. Gulligt! =)

( / )

Ovido - Quiz & Flashcards