I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Beatrice - 17 maj 2012 07:50

Jo just det! Not..

Familjelivet, jobb och vardagsbloggandet går ju inte alltid ihop..
För det mesta vill jag blogga när jag sitter helt sysslolös i ett nästintill tomt hus,
vilket inte stått överst på listan. Hell no! Det har ju varit några riktigt sköna dagar här =))

För 2 helger sedan var vi på Leo´s Lekland. Vi fyra samt Sofie och kidsen.
Lek, bus och äventyr var det som utlovades, och det var det vi fick.

Plus en påminnelse om att man inte är 15 längre. Hahaha, graciös som ett sjölejon som går på lina..
Men hur som helst = En toppendag verkligen!!

Förra helgen var jag och älskling hos min bästaste Sofie!! ...tjejmys igen =)
Härligt sällskap, god mat och hockey var va den fredagen hade att bjuda på.
Vi hade så trevligt att vi blev kvar tills lördag morgon och när taxin släppte av oss hemma
var det nästan pinsamt att gå och lägga sig.. =P
Lördagen var en soffslöar / husstädar dag..
Söndagen åkte vi till Hörnefors i hopp och tron om att få shoppa lös lite på H&H..
öppet? Njet.. stängt.. Uppdatering av deras hemsida samt öppettider? Svar ja!
Nåja, tog oss en stadstripp istället och miss Sof´ fick äran att köra heeeela dagen, tihii.

Lillan åkte till sin faster i Granö i fredags, umgicks med dom tills söndag.
Åkte sen till farmor och sen hämtade jag henne i tisdags och hon verkar ha haft det jätte bra!

Småkusiner och släktkärlek. Naaaw!
Kändes så skönt att få hem henne! Puuuh!
Och hon fyller ju snart år. Hela 7 år blir då min tös. Helt otroligt.. !!?
Vart tar tiden vägen? Haha, var ju nästan nyss hon kom till världen med sin lilla "för fort tryckta"
bula på sidan av sitt lilla huvud. Snacka om unik! (bulan försvann självklart efter bara 1 månad..)
Hon har sådana planer på sin födelsedag. Alla hon vill bjuda och vilken sorts tårta,
samt vart någonstans kalaset skall äga rum..
Högst på listan av inbjudna står kusin Josefine! ..känns som om jag på något sätt måste se till så
dom kan kalasa tillsammans...
Hmm..

Har hänt massor med andra saker också fast det har jag ingen ro att skriva nu.

Håret ska färgas, frukost ska serveras och sen ska jag grejsimojsa i massor.

Take care, loved ones!

( / )






Ovido - Quiz & Flashcards