I huvudet på Beatriice

Alla inlägg under juli 2011

Av Beatrice - 10 juli 2011 08:41

Vad ska man då bli?


Framgångsrik med stora tuttar? Hell yeah!! ...blir sen det.




Igår när jag la mig så började jag fundera.. vart tusan har Juni tagit vägen?
Nu är vi snart redan inne på mitten av Juli och jag blir 25. Suck!

Pappa ska inte komma och gratulera mig. Han har inte tid som det lät :/
får se vem som vill komma?

Mamma iaf - om vi inte åker bort förstås..
Äsch.. att fylla år är ju ingen stor grej. Inte sant?


I sommar, för första gången ever kommer jag, älsklingen och barnen att åka iväg på semester :)) Lovely!
..Men det låter dock för underbart för att vara sant.
Antingen så kraschar det med hundpassning eller så får jag inte tag i någon vikarie som kan städa istället för mig.

Skulle inte alls förvåna mig.

Men är jag lugn och neutral så kanske allt blir som det var tänkt? :)

Idag, söndag. 10 Juli, och sommarvärmen fortsätter hålla i sig.

Ska gå ut och njuta av solen tills jag och lillan ska iväg och rida.


Vad älsklingen ska göra vet jag inte.

Förhoppningsvis så tar han en rejäl sovmorgon :)
Är man egenföretagare så är man.. med allt vad det nu innebär..

..Det är också en grej jag funderat på.

Eller sen jag klev upp i morse iaf.

Drömde i natt att jag fick jobb som resande säljare (inom vad minns jag inte)
Vi hade alltså barnen hemma samma vecka och övriga veckor jobbade vi på som bara den!

Undrar hur det skulle fungera i verkliga livet?


Nåja, som sagt.. nu ska jag ut och njuta i solen.



( / )

Av Beatrice - 8 juli 2011 09:17

På senaste tid har det hänt så otroligt mycket i mitt liv så jag knappt vet i vilken ände jag ska börja?!

Nya vänner har blivit funna, gamla vänner likaså.


Ett band med min lilla tös har skapats och blivit till något mycket starkare mot för förut.


Älsklingen och jag fortsätter härligheterna och är inne på andra året.


Jag jobbar och sliter och städar och ... ja... som vanligt.

Har man sig inget att göra så skaffar man sig lätt för mycket att göra.


Älsklingen fortsätter med att ha fullt upp med företaget.


Är mycket, mycket mer som jag har hängandes längst ut på fingerspetsarna men jag ska inte skriva något .. nope. Inte än! Den som väntar på något gott...

Det är iaf något att se framemot. Något för framtiden.


Idag efter att städet är klart och lillan är hämtad, kanske man skulle ha åkt till min ToveLii i stan? Solat och ätit glass... fantastiskt!
Kanske fått sig en kopp kaffe på Norrlands Mc?

Nåväl, den som lever får se..

Och på tal om att leva. Ska mitt hår överleva så bör jag gå och tvätta ur färgen nu.


Tjingelingers alla ?-ers   ( / ) 






Av Beatrice - 1 juli 2011 08:51

..och jag har försovit mig.. Får liksom ta det med ro så blir ingenting drabbat.


Den här veckan har varit allt annat än normal!

Känsloladdade kvällar med massa tänk och irritation - som jag nu så här i efterhand inte förstår varför jag ens brytt mig om?
Snacka om energislukande tänkande..

Bättre att vara- och tänka på sig själv istället!

Jag har lärt mig en hel del.
Om saker, människor och framförallt om mig själv...


Imorgon, Lördag 2/7 - Wheels =)



Äsch.. Time for some fun! Kläder på och sen vidare tll Norrlands MC sen avslutas kvällen med 6 timmars städ i vindeln. Fuck va nice =) Fredag och allt!





Ovido - Quiz & Flashcards