I huvudet på Beatriice

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Återhämtning inleds..

Av Beatrice - 13 april 2012 16:00

..vid datorn med en välförtjänt kaffeskvätt modell XL!!

För att ha något annat att tänka på nu när karln är borta så har jag dels handlat, tankat och slutligen
städat  "huset". Eller åtminstone nedervåningen..
Övervåningen är barnens arena och den städas inte så ofta.. För att varför?
Nåväl, kaffet behövdes! Lika mycket som jag behövde choklad och en kall cola efter biltvätten i morse.
UUUUSCH OCH FY! Panik och ångest x40! Gillar definitivt inte biltvättar!! Bluä!
..Men bilen blev ren i alla fall och det var väl det som var meningen tror jag.

Bortsett från att jag sitter här där jag sitter, med min mjummiga kaffetår, så håller jag också på att
klura ut vilka fina bilmodeller det finns. Vad för sorts bil skulle min rumpa vilja åka runt i..?
Förutom mustangen då.. Och ABSOLUT inte en volvo! Don't like them..
Det är helt ok att mamma är volvofrälst, det är nada bekymmer =)
Men jag har mina åsikter och synpunkter framtills dess att motsatsen är bevisad. VirrvarrBea =)
Hmm.. Kanske en bmw? En 3-nånting touring!?
Well, det är ju i och för sig ett tag kvar tills jag med gott samvete kan köpa mig en bil, så varför ha bråttom.

Måste förresten berätta att tussilagon har kommit fram. Det kryllar av dom =) Jihoo!!
Det måste ju vara sommardäckens förtjänst, inte sant? Sommardäck på = vår!
Nu är det bara att invänta att all snö ska försvinna. Är verkligen spyless på att se den och den dagen då den
tagit sitt pick och pack så kan den gärna få hålla sig borta tills december. Perfekt! God Jul dumma snö, tihi.

Med allt detta sagt och surrat så är det nog dags för mig att färga håret.
Har såååå oerhört viktiga saker för mig när jag är ensam. Not!
Eller, joo.. Att ta hand om och skämma bort sig själv lite är ju faktiskt viktigt.
Speciellt när man har en natthelg framför sig.

Tjingeling raringar ( / )

 
 
Ingen bild

kvinnan i ditt liv

14 april 2012 11:09

Super duper mega as kul och framför allt bra att du har jobb framför dig. Inte alls lika kul varje gång men det känns förbannat skönt när löne-speZen kommer ;)

själv håller jag på att ladda upp inför kvällens bravader
PöZz

Beatrice

15 april 2012 17:20

Ja det förstås. Alltid något =)
..Förresten.. vem kan kvinnan i mitt liv vara?
jag har mina aningar men det står mellan tre ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 22 februari 2016 19:37

Min blogg fanns kvar !!   Vet inte hur länge sedan det var sen jag var in här sist? Men nog länge för att inse att det är dags för en ny header och lite andra updates.. Jag har gått från vårdpersonal till mammaledig/arbetslös till kontorst...

Av Beatrice - 20 mars 2013 12:28

Kanske börjar bli dags för en update... Har inte skrivit något sedan den 5e november -12. Då visste jag inte ens om att jag hade ett litet liv i min mage..Jihoo, grattis till oss   Tiden går så fort.. Om ca 2 månader blir min bästa vän, min "lilla" t...

Av Beatrice - 5 november 2012 19:13

( / )

Av Beatrice - 5 november 2012 12:50

Glömde visst tillägga i förra inlägget att faktiskt nästan alla syskonbarn var samlade  Bara pojke modell kanske lite för stor för barnparty som inte var där =) tihii.. ( / ) ...

Av Beatrice - 5 november 2012 08:36

Fredagen bjöd på regn och rusk, men ändå ett relativt bra slut =) I lördags blev vi bjudna hem till storebror och hans familj på halloweenparty för alla kidzen! Hell yeah! Snacka om att det rockade! =) Det var katter, prinsessor, häxor, spindelm...

Ovido - Quiz & Flashcards