I huvudet på Beatriice

Alla inlägg under april 2012

Av Beatrice - 5 april 2012 14:32

..Ja det kan man lugnt kalla det.
Folk och bilar vart man än vänder blicken. SUCK! Coop ersboda var bara att glömma.
Folk parkerar som mähän och jag då med mrs. Roush.. No thank you!


Har vart och hjälpt påskharen med äggen idag. Kläder, godis och lite annat smått och gott =)
Damn! Jag vill också vara barn igen, tihii.


Till mig själv ögonshoppade jag ett par skor som jag förmodligen aldrig skulle provat,
men som jag gjorde ändå och nu älskar jag dem!
Köpte jag dom? Nee..
Som Hanna R (?) uttryckte sig i BB: FAAAAAAAAAAN!
Kolla in dom här vet jag:


 



Nåja, nog om påskägg, skor och annat..


Dags att göra mig redo för att jobba.
Kommer bli en seeeeg kväll, då jag inte alls är van att jobba kvällstid..
Men efter regn kommer solsken, inte sant? =)


Lev och må gott folk!


 ( / )

Av Beatrice - 2 april 2012 12:26


Har drömt om bebis i natt..


Behöver inte säga så mycket mer...


Det är ingenting sånt på gång, var bara en dröm!


Kommer förmodligen att höra tillräckligt om småttingar..


Bye bye humöret.. suck =(


Hmm, nae jag funderar på att välkomna nikotinet igen!?


Bara för att ha något på heltid när man börjar känna sig lite vilsen och avig..


Jag vet ju hur enkelt det faktiskt kan vara att strunta i det sen när det blir dags!


Rätt tillfälle så att säga..


Tål att tänkas på. . .


( / )


 


Ovido - Quiz & Flashcards