I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Beatrice - 7 februari 2012 14:44

Härligt! Har jobbat måndag och tisdag nu och det känns så bra!

Dessvärre fann jag en parkeringsbot fastklamrad på framrutan idag. Noooooo!
Så jäkla typiskt! Äntligen en början till inkomst och sen - VIPS - damn...
Nåja, man lär så länge man lever och det är inte alls värt att sura ner sig för -500 kr
(även om det känns som en mycket onödig utgift..)
Hädanefter blir det att samla alla småpengar i bilen och ställa sig på en annan parkering
med biljettautomat.
För ska jag nu jobba en månad på nattschema och riskera 500 kr böter vid varje arbetstillfälle?
Oh god, då är 25 kr per dygn billigt!

Well, well.. När jag kom hem idag så möttes jag i alla fall av en gullig liten sötnöt -
dock inte i dörröppningen som det annars brukar vara..
Nej, utan i "gästsängen" =)

Titta bara ..

 

Man smälter ju!

Nu ska jag myspysa med min älsklingstjej och se på några avsnitt av "halv åtta hos mig"
tills det att husets herre kommer hem =)

Tjingeling  ( / )

Ovido - Quiz & Flashcards