I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Beatrice - 10 februari 2012 11:23

Så var min inskolningsnatt gjord. Blev dock bara arbete utan inskolning..
Tur att man har det i fingerspetsarna, både omvårdnad och städ.

Så vad gör jag då vaken nu?

Well, det krävs inte mycket en sådan här dag för att hjärnan ska spela mig ett spratt
och göra resterande kropp till ett rent vandrande helvete.
Fattas bara ett stort åskmoln, för just så känns atmosfären ovanför mig.
Tyngande som bara den faktiskt!
Just därför går det inte att sova mer! Jag vill men KAN inte!
Ikväll däremot är jag förmodligen übertrött, fast säkerligen på bra humör..

Har massor av ingenting att skriva om, men orkar inte..

Top Model och kaffe känns som vanligt rätt så enkelt. Brain OFF. Så får det bli!

Ps. 4-års kalas i morgon. Det ser jag framemot!

Ovido - Quiz & Flashcards