I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Beatrice - 28 februari 2012 15:23

28 februari lider mot sitt slut, men vad gör väl det?!

Har vart en helt fantasterlistisk dag! Och den har dessutom spenderats i några av Umeås
klädbutiker tillsammans med bästaste Sofie EVER!
Även om jag inte köpte ett endaste plagg, ingen grej.. nae, inte ens mat!!
Så har det verkligen vart toppen!
Förutom sällskapet så var QPark snubben KLOCKREN!! Hahaha!
Jag tar det från början..
Vi hade vart på stan och virrat runt och efter ca 1½ timme var det dags att "lösa" ut bilen
från parkeringen. Sätter oss i brumman och startar fröken v8.
(självklart, annars tar man sig ingenstans)
Hmm, vad händer.. Jo en karl från QPark står med telefonen vid örat snett bakom oss och
bara tittar... Jahapp tänkte jag. Böter igen då, suck..
Öppnar dörrren och frågar om han funderar på något och då säger han till den han har i
telefonen: "Hör du?" ... "Nu då?"
Haha, han står alltså och lyssnar på motorljudet och verkar superhappy!
Jaja.. Ger honom ett BRUMBRUM så den andre hör. Alla nöjda - Och så åker vi! Puuuh.
Trodde verkligen att jag skulle måsta öppna plånboken och vinka hejdå till 500 kr.
Sicken jäkla tur!

Men dagen slutade inte vara bra där. Oh nej! Dörrar till nya arbetsmöjligheter har öppnat sig.
Säger inte mer om det nu dock, utan det avslöjar jag när det blir dags..

Här hemma sitter jag nu med detta. Bloggen alltså.
Hör två skrattande tjejer i bakgrunden och inser att livet är ganska så bra när det är bra =)

Lev och må allihopa!


Kramar

( / )

Ovido - Quiz & Flashcards