I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Beatrice - 19 mars 2012 07:13

Sådär ja, äntligen så är jag här igen!
Inte för att jag har några lösta världsproblem att dela med mig av, men efter den tragiska
datakraschen med förlorade bilder, minnen och övrig info så är jag verkligen överlycklig av
att vara tillbaka framför dataskärmen och med hemläxan: spara över allt viktigt på en extern!!
Hejdå mr. Laptop och välkommen istället mr. nåntingnånting dator =)


Tiden har som vanligt rusat iväg. För ca 3 veckor sedan hade inte snön sjunkit undan ens lite..
tyckte jag då iaf. NU däremot så märker man äntligen att våren är på väg.
Idag är det dessutom årets första busväder som vi också kan kalla aprilväder.
Det haglar, regnar, snöar och blåser. Fattas bara att solen ska komma fram mitt i allt detta.
Yeaaay! Bort med dig nu dumma snö!


Sen sist jag babblade så har vi möblerat om barnens övervåning.
Teamwork utan dess like och det blev riktigt mysigt =)
Nu vill till och med jag se på film där uppe.
Och sen fick jag ett tokryck och möblerade även om lillans rum.
Jag var nöjd, hon var nöjd... Snacka om ett flickrum med ett happy ending. For now i alla fall.


Vad har vi mer stökat på med? Jag har jobbat, klev faktiskt av i morse..
Men däremellan har vi fixat till inne på kontoret/gästrummet. Jihoo, det tar sig sakteliga =)


Vi har även vart på middag hos mina föräldrar. Kärlek!
Fått rå om varandra och haft tid med och för barnen. Som alltid i och för sig men det har känts
extra bra. Kanske kan skylla det på vårljuset?
Att man blir lite extra nöjd med tillvaron helt enkelt..


Vad mer har vi gjort??! Hmm.. umgåtts med miss Sofie och kidsen =) Hur annars?


_________________________________________________________________________________



Förmodligen har det hänt mycket mer men som jag inte kommer på nu.
Kanske dags att lägga igen mina gröna och gosa in mig i täcket?


( / )

Ovido - Quiz & Flashcards