I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Beatrice - 30 mars 2012 17:13

Det var då ett evigt tjat om dessa överflödiga kilon som kommit bara sådär från ingenstans..
I mitt huvud alltså! Tack Tove för den verkliga insikten.. Jag är fan inte tjock någonstans!


Tankar kommer och tankar går.. Men Tove tycks alltid vara densamma.
På sitt eget märkligt unika sätt =)
Våra kloka negativa huvuden ihop, blir hur nice som helst.


Ikväll..  Sofie eller inte Sofie!? Åhåå!! Vill vara med henne ju!!
Vill men känns knapert att köra hit och dit och sen dit igen..
Blir ju ruinerad på dessa resor, som jag iofs så gladeligen gör =)
Hmm.. måste fundera en stund.


Och NU ska jag ta tag i ett projekt som länge legat i dvala... Min lilla fjärilstatuering.
Nu jäklar ska den bli till verklighet. Vem som ska få äran?!
Well, vet inte.. Men nu ska jag sätta mig och rita upp den!!
Halvdepp och då ska man passa på att rita. Allt blir då perfekt..




Av Beatrice - 30 mars 2012 14:31

Helg igen??! Vad händer egentligen.. det var ju nästan nyss helg..
Haha, man blir snurrig..


Hur som helst, torsdagsförmiddagen spenderades med bästigaste Sofie och babyboy!
Efter att ha letat runt efter skor på i princip hela ersboda, resulterade det i att Jag (hur annars)
hittade ett par faktiskt jätte fina stövlar åt både henne och mig =)
Var inte alls det vi var ute efter egentligen, men för dom pengarna så var det som klippt och skuret.


Dessutom hann vi med lunch på café Victoria, babykräk =P, mössinköp och massa annat.
Vad vore livet utan Sofie?!? Noooothing!
Det var en mycket uppskattad dag!


__________________________________________________________________________________



Ja tack och lov för vår date igår!
För här hemma har det nog aldrig vart så tyst och stillsamt..
Jag blir ärligt talat rätt down!! Inte för att man kan begära något av andra människor,
men bluuuä för att sitta hemma själv!
Usch! Det enda braiga är väl att jag inte behövt städa typ någonting.
Är fortfarande lika tipptopp som det var i onsdags..
Bara lite nya saker innanför husets väggar..
Ännu ett plus är ju den fantastiska uppfinningen SMS. Blir åtminstone inte liiiika långtråkigt!


__________________________________________________________________________________



Såhär ser iaf skorna ut. Sååååå fina =)


 

Ovido - Quiz & Flashcards