I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Beatrice - 27 mars 2012 08:08

.. det är det rätta kännetecknet för mig igår kväll.
Det smällde utanför fönstret, prasslade i köksfläkten och rätt vad det var så brakade det till
ute på soldäcket.. Huh!
Tack och lov för att älsklingsP var hemma. Men dörrarna blev trots det låsta!
En uppskrämd Bea släpper varken ut djur för att pinka och heller inte in någon eller något!
Nepp!!


Såhär efter natten kan jag ju dock känna mig ganska fånig.. Var förmodligen bara vinden
eller katten..? Nåja, det får vi nu aldrig veta.


Titta förresten vilka raringar jag hittat =)


 


Perfektion även kallat. Sen om de är fotdödare eller inte återstår ju att se.
Men bara vetskapen att jag faktiskt har ett par såna.. MMMM - sweet!


Idag tisdag. Lön och shopping för vissa, lön och biltvätt samt presentinköp för mig..
Och det får gå det med =)



Förresten..


 

http://www.teknikensvarld.se/2012/03/15/29510/ford-the-konquistador-mustang/


Riktigt grym design och det klär (åtminstone i mina ögon) mustangen till fullo!
Men är det värt det för de pengarna?


Ljuvliga tisdagstitt på nätet. Tack och bock ( / )

Ovido - Quiz & Flashcards