I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Beatrice - 2 november 2011 17:31

Jahapp.. Anders Bagge och Medina - Du elsker mig



Kom bara att tänka på den.. En sådan semesterplåga längs vägarna i Dalarna.
Ja det var myspys det...
Nu väntar oss en vit och som vanligt jäkligt kall vinter.. USCH!


Man snöar lätt in sig när man för det mesta är ensammen...
Varje liten sak jag vill ta mig till att göra, blir en kamp med mig själv och sen blir det aldrig av.
Ett jobb vore inte helt fel!
Kanske att man skulle hitta sig en hobby? Sy alvtröjor kanske?
Säkert många föräldrar som skulle vilja se sina småtroll i sådana söta skapelser =)
Trumpetärmar och lååååånga huvor! Yeay! Det är vinters barnmode!
Eller är det de? Hmm, kanske inte ännu men snart!


_____________________________________________________________________

Måste bara säga det, att av ren tur så lyckades jag vara inloggad på mailen i
morse SAMTIDIGT som Tiffanys gudfader Christopher!
Shit, det var...? ...Ja jag vet inte hur många år sedan det var vi träffades!
Så sjukt roligt =)
Många av hjärtevännerna man liksom tappat genom åren dyker nu upp.
Eller en i alla fall - Plopp! Surprise =D


Och vad passar då bättre än att lyssna på det här!?
Happylicious se nanting!





På tal om alvtröjorna.. kanske någon fler affärsidé som inte vore så dum?
Jag måste komma på något.
Man verkar ju lika kunna tjäna pengar på allt nuförtiden!


Till och med på gamla strumpor at eBay =P


XoXO

Av Beatrice - 2 november 2011 08:21

...huvudet dunkar som om jag vore bakis, och kroppen värker..
Vad är det nu på gång?
Jag kände mig liksom lugn och mild igår - förutom att lillan och jag,
eller åtminstone jag var och är lite lagomt less på vårt ständiga sällskap..
Nåja, när det väl var dags för sängen kände jag bara hur magen vände sig upp och
ner och ut och in.. Inte som m-sjuka (bluä) mer som irritationer av lukter och annat..
Jag kände en ständig lukt av köttfärssåsen från middagen och det var inte alls någon höjdare..
Ungefär som när graviditetsnäsan går lös.. så hemskt var det!!

Jaja, idag blir det väl att desinfektera huset bara för att.. Jag mår inte dåligt och inte heller
bra eftersom att kroppen fortfarande gör ont..

Hmrf.. jag önskar i vart fall att ingen i min närhet - varken lillan eller älskling får ta över det här.
UUUUUSCH!




Nedräkningen påbörjad:

17 veckor och 3 dagar




Ciao ( / )


Ovido - Quiz & Flashcards