I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Beatrice - 22 november 2011 08:51

Ingen snö men åtminstone minusgrader. Yeaaay... not!

Idag väntas långfärd. 28 mil närmare bestämt..
Förr var inte det så mycket men nu när man har nära till nästan allt
- så blir dessa (kommande) 28 mil till värsta projektet.
Men det är ju för en nödvändig sak. HÅR! =)
Ska bli så kul att komma hem ikväll och visa honey det fina långa hårert. Lovely!
På hemvägen ska jag också plocka upp min underbaring till tös som nu vart hos farmor flera dagar..
Har faktiskt inte hört från henne alls!? ..Lyllos mig att jag inte är ett dugg orolig.
Hon har det bra där me´!

Psst..
nu när inga små öron hör så kan jag ju berätta att jag även ska passa på att köpa juleklappar =)
Snacka om mys som väntar oss nu hörrni!
Rött och guld och grönt och ... ja.. vitt och sen massor med mera rött!
Gardiner ska strykas och hängas, pynt och fixeri ska fram.
OH MY, man blir ju som ett  barn bara man tänker på det!
..Och på tal om barn.. The Back-Up plan med J-Lo... Usch och fy, min kväll i sängen bestod
av skratt och tårar. Att karln min kunde sova är ett under, haha. Kärlek!


Nips, nu har klockan sprungit iväg. Dags att börja åka om jag ska hinna med allt.

( / )




Ovido - Quiz & Flashcards