I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Beatrice - 4 november 2011 14:54

Har just vinkat av mitt besök för idag - Min fina ToveLii!

Kaffe, surr och massa mera surr. Thanks honey!

Härnäst väntas det spel med mini blomman..
Tydligen något memoryliknande My Little Pony spel.. !?
Det blir nog bra det..

( / )

Av Beatrice - 4 november 2011 09:54

...Välkommen!



Visste jag inte bättre så skulle jag nästan kunna tro att jag väntade smått!
Humöret som svajar fram och tillbaka, tårar som varvas med vrede..


Mina tankar möter mig knappt halvvägs... Äsch, dom möter mig inte alls just nu!
Allt är ett ständigt virrvarr och vad som är rätt och fel och vad som är exklusivt för Mig..?
Det vet jag inte...
Fan säger jag bara!!
Alldeles för många omställningar på alldeles för kort tid..
-E R R O R-.. Mitt huvud stänger ner sig... Bluä!


Känsloladdad tankeröra i huvudet på Beatriice.. mm.. så är det!


 

Ovido - Quiz & Flashcards