I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Beatrice - 29 november 2011 15:26

..snacka om bök..

Av Beatrice - 29 november 2011 13:23

Har flytt från vardagen idag igen.
Spenderat några få men ack så unika timmar med Sofie och babyboy.
Gla´skit är vad den lille krabaten är!


Kaffe, kaloribomber och som krydda på moset = Glögg!
Årets första glögg och den fick mysdrickas tillsammans med miss Sofie.

Kunde inte ha blivit bättre!
Thanks sugar för en bra dag, som vanligt =) Idag behövdes den extra mycket! 


_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________



På lördag är det julmarknad i Vindeln för de som missat det !?
Lillasyster och mami ska vara där och jag vill självklart dit och trängas jag med!


Av Beatrice - 29 november 2011 08:16

Huvudet värker, ögonen är blodsprängda och kroppen känns allmänt jäkla risig!
Hade jag druckit igår hade jag idag tänkt "well, det här var ju självförvållat"..
Men så är det ju inte nu. Drack inte en droppe!

Däremot så var jag ledsen igår. BIG time! Det är jag fortfarande..
Ni vet sådär som det kan bli ibland...
Sådana gånger märker man hur mycket ens barn verkligen älskar en!
Jag hade en 6 årig flicka krampkramande kring min midja som berättade hur mycket hon älskade mig!
Det är tufft! Livet är tufft!

Men man lär så länge man lever, inte sant?



( / )

Ovido - Quiz & Flashcards