I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 9 november 2011

?

Av Beatrice - 9 november 2011 10:51


Så dåligt bra =)





Var och varannan människa måste ju vara shopaholics.. !?

För vem mår inte bra av att shoppa?

Jag älskar att shoppa! Klarar knappt av att titta in i en butik utan att köpa åtminstone
något litet bara för att..

Men tittar jag in i min garderob så finns det verkligen Ingenting som jag verkligen vill ha på mig längre.

Är det sjukligt eller normalt? Normalt skulle jag vilja kalla det då de olika faktorerna är det som styr.

Jag anser mig inte ha något problem eftersom att det sällan kostar massa många kronor..
Och sen för att Vi förändras med tiden... våra kroppar, vår stil och framförallt vår ekonomi.....
Därför så är det nog väldigt vanligt att speciellt tjejer titt som tätt avskyr sina garderober.


Idag ska jag städa! Saknar de tomma och rena golvytorna så nu måste det fixas =)
Fram med dom bara!!
Kan tänkas att det kommer gå åt en hel del kaffe, men vad gör det?


Är det förresten bara jag som sett myggor? ..Det är ju trots allt november.. ?!
Knäppt och knasigt!



( / )



     




Ovido - Quiz & Flashcards