I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Beatrice - 2 augusti 2011 21:18

..and I'm loving it!


Semestern var helt gudomlig!

Jämförelsen jag drog för mamma var "lika bra som ett frieri".

Följden av de ordvalen blev en chockad mor i telefon.. några sekunder iaf.

..Hon förstod dock rätt snabbt att ingen friat eller så utan att det helt enkelt
bara hade vart så fantastiskt :) Söta mamissen min.



 



Nu efter att ha varit hemma ett tag så känns det verkligen att man faktiskt laddat upp energipatronerna i kropp och knopp. Lovely!

Så här målas det (igen) och småpiffas lite överallt mellan arbetspassen och livet.


Nåja. Onsdag imorgon. Visst? Fortfarande lite förvirrad efter att ha varit ledig..
Alltså jobb. Inte så många dagar kvar i städet nu men sen får vi se.
Vore skönt att slippa jobba i vindeln denna vecka då dom lägger om vägen.
Har fått låna svärmors bil i veckan och jag ser mig verkligen som en
riktig fegis efter vägen. Grus = MAX 30.
Tack förresten du underbaring :)


Men för att återgå.. efter städ. Nolia kanske?
...Måste påminna mig själv om att kolla det i morgon. Check!




Vad som väntar mig härnäst vet bara jag. Nedräkningen har börjat!

Yeaaaay =)



Lev och må alla goa!
Och Carina - Passa på att njuta nu =)


____________________________________________________________


Ciao




Ovido - Quiz & Flashcards