I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Beatrice - 9 augusti 2011 19:14

.. besviken dotter. Suck!

Ingen pappa som kommer och hämtar henne denna vecka heller..

Nåja.. Jobb denna vecka ut och sen är jag ledig.

Då slipper hon dras mellan barnvakter hit och dit.

Nog för att hon tycker samtliga av dom är riktigt roliga att vara hos,

men det blir jobbigt i sig!


Jaja.. I morgon bär det av till Norrlands MC igen men om det blir

butiken eller Nolia det vet jag inte.

Håller iaf tummarna för frisk luft. Jag är peppad till TUSEN! 


 


Detta passar mig faktiskt rätt bra.

Skulle bara ha blivit mer insatt i det, men som extrapersonalpå flera
olika ställen så är det svårt att försöka att hela tiden ha koll på allt.



Nu ska jag fortsätta städa medan bustrollen 1 och 2 ser klart på filmen.


Sen invänta min underbaring. Min och bara min! 


O & O ( / )



Av Beatrice - 9 augusti 2011 12:16

Livet är helt enkelt fantastiskt!


Tack Älskling för lunchsällskapet =)

ja, självklart Christopher utan Ch- och ph samt David.

men mest av allt min sötnöt!



Ovido - Quiz & Flashcards