I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Beatrice - 22 augusti 2011 15:22

Aloha =)


Vistelsen i Sundsvall gick bra!


En mycket vacker ceremoni och ett vackert avslut och farväl.
Istället för detta långtråkiga, ledsamma mörker som brukar
sprida sig under en begravning så var det ljust, lättsamt
och bara vackert!
Amazing!
Förutom begravning så fick vi möjlighet att umgås allihopa!
Snacka om supertrevligt - Uppskattas!


Något har slagit mig nu mer än en gång och det gör mig
en gnutta irriterad...
Vi har alltså ca. 30 mil till varandra enkel väg och ses trots
det väldigt ofta =)
Min familj har .. hmm.. ca. 6 mil ..
Men med två hundar stl. XL så är det inte alltid så lätt för
oss att bara åka iväg. Inte allihopa iaf!
Nåja, orkar inte med att skriva vart jag vill komma..
Det står klart och tydligt skrivet mellan raderna.


Men alltså - för att beygsätta helgen:
10 stjärnor av 10 möjliga!


Måndag idag.
Jag och lillan har hunnit med en tripp till vindeln och där
träff med mamma/mormor.
Vart och hämtat hjärtats andra bil. Yeay!
Sicken fantastisk skapelse det där!! Love it =)


Dagens bilder:




    




Ovido - Quiz & Flashcards