I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Beatrice - 30 augusti 2011 09:32

.. och jag hoppas att fler än bara jag är på ett
fantasterlistiskt humör?!

Just för tillfället så njuter jag av morgonkaffe UTAN
snus i munnen och känner av ett enormt lyckorus!

Dels för att jag - trots vissa mardrömmar faktiskt
fått en toppenstart, flera dagar i rad!
Med mys och gos i lugn och ro tillsammans med
älsklingskillen
och sen ingen stress!
Sen att jag vet vad framtiden har att komma med.
Jihooo!! Två dagar kvar =)
Jag längtar så att OJ!


Fram tills dess får jag försöka lägga tankarna på annat.
Typ fotografera brumman, kattens avklippta hår och
allt annat jag känner för att fånga på bild =)


Är hon inte vacker?!

   
Var bara tvungen att trippa ut i morse och ge henne
lite uppmärksamhet!

_______________________________________________________


Igår var jag och lillan i stan och strosade runt..
Gjorde ärenden, köpte blommor och köpte INGA kläder.
Kollade inte ens! Stolt se nanting!
Däremot så lyxade vi till det med varsin lyxshake.
Bananasplit - mums!

   


Kanske dags för dagens piff nu?
Lillan har nu sagt flera gånger att det är dags för
att vi inte ska behöva skynda på så mycket.
Yeay, snacka om hjälpreda när hon vill =))
Sen så kommer älsklingen och mini hem, jihoo!

O & O ( / )

Ovido - Quiz & Flashcards