I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Beatrice - 4 augusti 2011 16:29


Veterinärbesöket är nu bortstökat.
Det gick faktiskt bra och vovvetösen var så duktig!

Dom hittade dock inte vad det kunde bero på, inga insektsbett,
ormbett eller andra yttre skador?
..Utan rekommenderade att vi höll uppsikt, att hon fick vila och även smärtstillande.

Nu har hon fått massa hotdogs och mumma bara för att hon vart så duktig.

Bebis fick självklart även han lite gotta. Någon rättvisa får det ju vara!


Härnäst väntas matlagning. Men vad ska jag hitta på tro?

Fiskpinnar har jag vart sugen på hela dagen men kändes ju kanske inte så jätte lyxigt? Fast det får tammetusan duga. Det är ju bara torsdag..


Jaa just.. Varför jag är så braigt bäst?

Det finns det ju egentligen bara en bra försklaring till.

FÖR ATT JAG ÄR SÅ BRAIGT BÄST SOM JAG BARA KAN BLI!
Ingen kan vara så bra som mig på att vara just mig. Haha, dagens sanning!



=) Nope.. de panerade firrarna väntar på mig nu.

Bäst att börja medan lillan är ute och leker.


( / ) Over & Out




Av Beatrice - 4 augusti 2011 07:44

Torsdag innebär några timmars jobb och sen
veterinärbesök med Rizzlagumman...
Men först och främst - godmorgon!


______________________________________________


Lite bilder från igår.

Kusinträff!


Tiffany och Dexter

        

Jag och Melissa


Tiffany och Dexter igen


__________________________________________________




Ovido - Quiz & Flashcards