I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Beatrice - 13 januari 2012 09:21

Det är okej att ha framtidsdrömmar!


VARNING FÖR TÖNTSTÄMPEL =P


Jag är svag för mustanger, men dom som känner mig vet att det alltid varit så..
Haha, har inget intresse för motorerna i dessa skönheter, däremot för utseendet.
Ingenting att skämmas över what so ever och i dagsläget är Jag en av Sveriges lyckligaste
fröknar som får köra mannens beloved Roush dagligen!


Men när Jag blir stor och har hittat mig ett jobb, så hoppas jag det kan hjälpa mig uppfylla
ännu en dröm - och då talar jag inte om mina drömmars 4 barn eller giftermål - Nej! Inte just nu..
Utan en 69´as Boss 429 Mustang! Åhååååå!!!


 


Jag skulle förmodligen passa minst lika bra i en sådan brulla som jag gör i Mrs Roush =P
LOVELY!


 


Bilar... Well, det är ett ganska roligt samtalsämne. Eller intressant är väl kanske det rätta ordet..
Min älskade karl är svag för de vackra bilar som Chevrolet gett namnet Camaro och jag i min tur
för konkurrenterna Fords Mustanger.
Visst finns det ett par årgångar som inte alls faller mig i smaken, inte honom heller
- men så är det ju med allt! Precis som med whiskey... 
Haha, vi har nog en sk. katt och råttarelation när det kommer till dessa underbara bilar =P
För den sakens skull ska jag inte påstå att jag INTE tycker om looken hos Camaro, för det gör jag.
OM och ifall det är rätt ålder på dem.


 


Beauty vs. Beauty


Ha en bra dag raringar ( / )  

Ovido - Quiz & Flashcards