I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Beatrice - 30 januari 2012 07:35

... "Varför ha dåligt samvete för något som bara kan bli till något bättre? "
Det var det första jag läste på en av brullornas blogg...
Jag blir varken nervös eller orolig..
Nog fan fixar hon det där, och förmodligen så blinkar den osynliga
"Välkommen till vuxenlivet" skylten framför henne med.. Ehm.. äsch..
(kunde man skulle man ha dragit ut kontakten till den där jäkla skylten för länge sedan..)

I lördags åkte vi till Paradisbadet en sväng
(ja jag vet, det är där all mag- & vinterkräksjuka cirkulerar)
men vi tycks ha klarat oss bra! Än så länge...
Efter ett par trevliga timmar så åkte vi hemåt igen.
Gladiatorerna kl 20.oo fick vi ju inte missa..
(jag är förövrigt inget större fan av programmet i sig...
men för barnens skull får man nog bänka sig framför tvn varje lördag)

Idag, måndag = betyder date med ToveLii och uppiggande för kropp och knopp!
"Du är fin som du är" ska återigen stämplas fast i pannan på mig!
Iskaffe? Blir nog bra tror jag =)


Sen kanske städa?
Tittar jag mig omkring ser jag sånt som måste, bör och ska göras!
Lite anti för tillfället dock.
Hmm, ska skynda på med mitt så jag får träffa min ToveLove..
Men först, skolan med Tiffany!


Ovido - Quiz & Flashcards