I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Beatrice - 25 januari 2012 07:31

25 Januari. Lön för vissa, vanlig onsdag för andra..
För mig är det (förutom bara onsdag) en dag för snöskottning inför husvisning, besök hos
mina underbaringar längs strandvägen och sen ett mysstopp hos Snoofie och kidsen =P


Lillan har sovit hela natten i sin säng! Yeaaay! Victory =) i och med det så passade jag på
att ta 30 minuters sovmorgon... bättre än ingen alls..
Men sen så vaknade jag direkt då jag hörde ytterdörren stängas.
Kvar var en halvdeles tom säng och jag.. Alltså upp och hoppa Bea!


Förresten... Är det någon som gillar att redigera bilder, göra kollage, bildspel osv?
www.picnik.com stänger ner i april och fram tills dess är till och med premium öppet för alla. Kostnadsfritt, ja tack! =)
En rolig sida för oss som inte har så mycket att göra på dagarna.
Prova vet jag ..


_____________________________________________________________________________


Kanske skriver mer under dagen. Ska hjälpa lillan att komma i ordning inför skolan nu och sen
dansa en stund. Lev och må mina underbaringar!


( / )

Ovido - Quiz & Flashcards