I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Beatrice - 23 januari 2012 19:00

Ojoj!! Nu blev det extremt mycket babyrosa, men det får gå ändå!

Rosabandet är ju alltid "inne" =)

 


( / )

Av Beatrice - 23 januari 2012 16:17

Halloj raringar!


Nu var det ett tag sedan.. igen. Inser att jag inte har så mycket att skriva längre..
Eller det har jag nog aldrig haft?! Åtminstone ingenting vettigt..
Hur som helst, har varit skönt att skriva "ur" sig lite, trots att jag bara babblat på..


Som jag skrev sist så är Lucifer äntligen opererad, MEN vi måste in till veterinären i morgon igen.
Såret är infekterat och han verkar vara överkänslig mot medicinen. SUCK =(
Stackars bebis! Det verkade ju liksom så lovande..
..
 


Trots att han at the moment är grymt nedstämd och deppig
(jämfört med hur han var förra veckan)
så är han väldans vacker! Supersnygg faktiskt! (Jag med, jepp!)


________________________________________________________________________


Var in på stan en snabbis idag. Hann med Gina, BikBok och Change.. Åhåå!!
Pangpriser på underkläder.. Hmm..
Nåja, passade på att lämna cv och surra en massa. Mys!
Jaa, jag och människor... Jag kan ju lätt orsaka skavsår i någons öron..
Tur att de människor jag mött idag har det som yrke.
Att just serva och prata med människor =)


Nu har jag lovat lillan att hon ska få göra ett blogginlägg hon också.
Bered er på att plocka fram den stora ordboken.
The Big Lexikon made av Barn! =P


 


Finaste flickan i världen! =)


________________________________________________________________________



Ps. Hur kan det komma sig att jag drömmer varje natt, hela nätterna!?
Obehag blandat med mys..






Ovido - Quiz & Flashcards