I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Beatrice - 19 januari 2012 10:11

Insåg att det snart är dags för att besöka kyrkogården..


27/2 .. då har det gått 2 år..


Vet inte vad jag gör den dagen, eller om jag har tid att åka iväg?


Men sänder iväg en tanke redan nu
- dels till grabben där uppe, men framförallt till familjen!


( / )



Ett vackert avslut!


Det är knepigt hur man plötsligt, från ingenstans kan
komma att tänka på ens egna "krigare" ..



 


Jonte
1983.12.01 - 2010.02.27




Av Beatrice - 19 januari 2012 09:10

Jäkla väder! Det verkar bli en hemmadag, vilket jag inte alls hade planerat..
Fram tills dess att någon behagat röjt undan från vägarna så får jag nog vackert lov att
stanna inne. Eller hemma åtminstone... Måste förmodligen klä på mig och gå ut för att ta
undan snön här utanför.. Fick höra det i morse när Jag och lillan gick till skolan att "Oj mamma
vad mycket snö! Nu har du något att göra idag". Suck, haha =P Jepp.. jag har väl det.

Men innan dess så ska jag bara lata mig. Kolla runt på youtube och dricka kaffe. Mmmums!
Fånerier fånera, Ja.. Tarja Turunen? Får flashbacks.. Alltså blir det en flickig youtubedag!

Hmm.. Voffsigull är förresten opererad nu. Den stora otäcka knölen är borta och hans
sjukdomssymptom försvann med den!?
Nu är han sig själv!! My baby is back! =)
Det som återstår nu är ca 12 dagars gott återhämtande och redan nu går det åt rätt håll.
Bebis Lucifer, tihi.

( / )

Ovido - Quiz & Flashcards