I huvudet på Beatriice

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Vaknade med orden attityd,...

Av Beatrice - 5 augusti 2011 08:19

..facebook och fräckisar cirkulerande i huvudet..

Jag vet att jag drömde om att någon bad mig ta bort facebook

och att en telefon blev bombad av smsfräckisar (inte min dock)

och sen bara ordet attityd i form av neonskyltar..



Den där brullan är fin. Skriker verkligen härlig attityd om henne.

Nice dåra!


Äsch, sista dagen i städet idag och imorgon Nolia!

Ingenting ska få göra mig på sämmer ile.

Dåligt humör på alldaglig svenska..

All fokus ska vara på uppgiften. Yeaaay!

Kommer bli hur kul som helst!


Det enda som känns lite tråkigt är att jag kommer vara borta rätt så mycket..

Inte träffa lilltösen som ska vara hos sin papi.

Älsklingen och lilleman? Well, på kvällarna..

Men sånt är livet =)


________________________________________-



Pratade förresten med en gammal arbetskompis igår.

Über nice faktiskt!

Även hon, liksom jag är tjejanti,

så det pratades om en anti-tjejkväll med en massa surr och vin :)

Man kan nog aldrig komma ifrån det där.

Att tjejer alltid kommer att avsky vissa andra tjejer.

Endel utan anledning (fegt).

Andra för små bagatellgrejer och andra för att ha fått sitt hjärta krossat..

Därför är killar så mycket mindre komplicerade....
Men tycker hon så som jag så bör det ju bli en bra vänskap. Haha!


Jag skulle nog kunna vara med min älskade P 24 / 7, 365 dagar per år..

Inte för att det skulle gå då det skulle krocka med jobb och annat.

Men jag blir ju inte uttråkad! Fantasterlistiskt!


O & O .




 
 
Tette

Tette

17 augusti 2011 21:24

Här har du en till antitjej;) Fast ibland kan jag liksom bli less på mig själv med för att jag är tjej och uppfostrad till att tro att jag är snäppet sämre bara för att jag är tjej... I mitt nästa liv vill jag födas till kille och vara cowboy;) kramisar!

http://virrhuvet.blogg.se

Beatrice

18 augusti 2011 06:54

Jihoo! Skulle ha tagit en fika någon dag?
Ja, cowboy vore något! Fara runt på hästryggen hela dagarna och panga med vattenpistol och hålla fast lösmustachen i krokarna, haha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 22 februari 2016 19:37

Min blogg fanns kvar !!   Vet inte hur länge sedan det var sen jag var in här sist? Men nog länge för att inse att det är dags för en ny header och lite andra updates.. Jag har gått från vårdpersonal till mammaledig/arbetslös till kontorst...

Av Beatrice - 20 mars 2013 12:28

Kanske börjar bli dags för en update... Har inte skrivit något sedan den 5e november -12. Då visste jag inte ens om att jag hade ett litet liv i min mage..Jihoo, grattis till oss   Tiden går så fort.. Om ca 2 månader blir min bästa vän, min "lilla" t...

Av Beatrice - 5 november 2012 19:13

( / )

Av Beatrice - 5 november 2012 12:50

Glömde visst tillägga i förra inlägget att faktiskt nästan alla syskonbarn var samlade  Bara pojke modell kanske lite för stor för barnparty som inte var där =) tihii.. ( / ) ...

Av Beatrice - 5 november 2012 08:36

Fredagen bjöd på regn och rusk, men ändå ett relativt bra slut =) I lördags blev vi bjudna hem till storebror och hans familj på halloweenparty för alla kidzen! Hell yeah! Snacka om att det rockade! =) Det var katter, prinsessor, häxor, spindelm...

Ovido - Quiz & Flashcards