I huvudet på Beatriice

Alla inlägg under november 2011

Av Beatrice - 21 november 2011 15:42

Välkommen du efterlängtade älskade hår!
Haha, man skulle nästan kunna tro att det underbara och efterlängtade var en liten
kärleksknodd, men inte det..
Vad det hela handlar om är ju hår
LÅNGT hår!
ÄNTLIGEN! Och för ett mycket bra pris dessutom. I morgon kl. 14:00 prick =)
Dock i Lycksele, men det går bra det med!
Hade tänkt mig dit till helgen men i och med detta får det bli lite ändringar.

Den här måndagsdagen har snart också tagit slut..
Har helt ärligt inte gjort så värst mycket vettigt alls egenteligen ... men med gott samvete!

Älskling kommer snart hem och till middag blir det spagetti och köttfärsås.


( / )

Har inte tid med bloggen nå mer.. Inte för idag i alla fall.


 


Snooki - söt som socker! =)

Av Beatrice - 18 november 2011 09:19

Dags att sätta fart nu då...

Huset ska snabbstädas och sen pyser vi till kusinflickorna över dagen! =)




Tjingeling gott folk ( / )

Av Beatrice - 17 november 2011 16:06

Av Beatrice - 17 november 2011 08:43

När är det egentligen OK att börja ta fram julen?

Av Beatrice - 17 november 2011 07:47


Kusinflickorna av modell lite större har fyllt år, och jag missade den ena med en dag!
Snacka om kass moster =/
Men nu vet vi ju när det är dags för kalas och att vi är bjudna =)
Ja, Vi.. till och med jag, trots att jag glömde bort!
Egentligen så är grabbarna i familjen också bjudna men när den ena jobbar och den
andre är på dagis är det svårt..

Kalas på fredag, here We come! =)

Av Beatrice - 16 november 2011 18:44



 

Haha, kan det bli för mycket av det goda?


 


Nope! Det kan det inte alls bli =)



Av Beatrice - 16 november 2011 17:35

 

Långt hår i färg!


Ciao ( / )

Av Beatrice - 16 november 2011 14:28

Mjo men tack tack! =)


Haft en mycket lugn, trevlig och barnfri helg hos svärmor!
Barnfri = Ikea =)
Ätit och druckit gott men framförallt njutit av varandras sällskap!


Så de senaste dagarna har jag och mini fixat och trixat här hemma.



 


Hamra är ju typ det bästa som finns. Trummor till julklapp? =P ..mohaha!



Jo just, på tal om julklappar..
Om någon vill överraska sin flickvän med underbaringar från Change -
bit ihop och kör ett par mil extra!
Butiken i Birsta (Sundsvall) och expediten Isabelle - WOW!
Henne skulle vi haft i butiken i Umeå. Hon är ju bara bäst! =)


 


Och glöm inte att dom nu firar 10 år = 30% på allt!



Jag har förresten gjort bort mig... Ni vet kicken man får när man tatuerar sig..
Den där obehagligt sköna känslan? Bla, bla.. Ni som gjort det redan vet vad jag pratar om..
Nu har jag piercat mig igen, but WHY!?
Nu vill jag ju göra om det bara för att få känna känslan igen!
Hmmja.. Man är nog lite sjuk ändå. Och då menar jag inte bara jag...
Typ halva sveriges befolkning sätter sig ju frivilligt under nålen gång på gång..




Nu måste jag fixa mjölk! Måste ha kaffe, typ omgående!


Tjingeling gott folk!
  

( / )


Ovido - Quiz & Flashcards