I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Beatrice - 13 september 2011 14:07

Nu har mer än halva dagen gått och jag har helt enkelt
struntat i smink, kläder och andra tjejgrejer..
Fram tills klockan nyss typ.
Bara hunnit med EN kopp kaffe...suck. Haha, katastrof!


Men det är ganska härligt! Behövde få vara lat helt enkelt =)
Har trots bristen på kaffe och tjejighet fått iväg ett flertal
jobbansökningar och det känns så bra!
Bara hoppas att det händer något nu.
Att man får åtminstone ett tack men nej tack..
Bästa vore ju typ, Grattis!! Du har fått tjänsten :P
Men som jag sagt flera gånger förr - skam den som ger sig!


Nu kommer snart min underbara karl hem!
Hemmagjord pizza är vad som står på kvällens meny, MUMS!
Ska börja plocka bort efter stormen Tiffany som drog fram
här tidigare idag :P och sen fundera vilka smarrigheter som
ska få bo på pizzan.



Fotograferna Sjöblomma har vart i farten igen..
     


Av Beatrice - 13 september 2011 08:26

Det sa Tiffany till mig nu på morgonen.

Mamma, du är inte bara bästa mamman utan du är
min bästa vän också!
Du är bäst!


     

Det har hon nog fått av mig...
Jag gillar att ge beröm och tala om hur mycket
jag tycker om någon.. kanske till och med att
det blir tjatigt ibland, men det är sån jag är..
Allt från en vänlig blick, till en försiktig mening,
till en ljuv beröring. Ni fattar..

Nåja, tisdag morgon. Nu går det fort, som vanligt!
Igår var det fullrulle här hemma så vi beslöt oss för att
åka iväg allihopa. Vilket jag nog nämnde igår? Eller?
Hur som helst lyckades Umeåkommun förvirra mig
(som vanligt) med deras omdirigerande av trafiken.
Det stod ju för tusan helt stilla!
Jag har nada, noll och absolut inget tålamod för sånt! ..


Idag känner jag mig sisådär mittemellan allt och inget!?

Jag vet vart jag står och vet vad jag vill!

..Inte nog med nyss nämnda gåta så har jag två hundar
som springer före, efter, framför och bakom och även
om jag blir irriterad har jag inte någon rätt att visa det.
Jag får inte gå en endaste meter med dom i koppel,
så alltså blir det långtråkiga dagar för de små liven.
Dagar som idag då det ösregnar kan det ju inte vara
så värst kul? ..men som med allt annat så löser det
sig tids nog! =)


Nu håller jag tummarna för en återfunnen barndomskompis =)
Det kommer att gå hur bra som helst!!

Dags att ge mig själv lite kaffe och sedan tvätta
grannens kuddar ;P
Med andra ord  - Carina, vi ses under dagen!

( / )


Ovido - Quiz & Flashcards