I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Beatrice - 17 september 2011 07:59

..men den här jojofebern är inte inbillning.
Vaknade 04:45, 39.3 gick inte att sova mer sen.
Svettig och äcklig och lite lätt panik för att jag inte är
så rörlig at the moment..
Hmm.. Jag ville helst av allt bara krypa in under älsklingens
täcke och ligga och kramas, men tog mitt förnuft till fånga
och lät honom sova, själv klev jag upp och duschade...

Jag hoppas verkligen att jag är frisk till veckan.
Har planer på att åka till stan och söka jobb.
Presentera mig som person och arbetskraft.
Mycket bättre än att bara lämna in ett CV skrivet på en
papperslapp. Att få ett äkta ansikte på den som söker
ett jobb måste ju vara det bästa? Tycker iaf jag..

Lillan vill ha min expertis i duschen nu så det kanske är
bäst att slita sig från "dumburken"..
Hon har ju lite lätt bråttom ut för att hinna leka med
grannfruns barnbarn som är här =))
Själv ska jag inte stressa allt för mycket idag.

Typ bara vara och göra det som ska göras i min egna takt.

Ha en riktigt härlig höstdag nu allihopa!

 

Tjingelingis ( / )

Ovido - Quiz & Flashcards