I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Beatrice - 29 september 2011 12:23

Yeaaay =) Nu är datumet satt!
Nästa vecka, onsdag så börjar Tiffany på 6-års =)
Fröknarna verkar jätte gulliga, skolan ombonad och trevlig
och det finns där en väldans massa barn!
Kommer bli kanoners liksom!
Massa lek, liv och stoj - precis som det ska va =)
Kanske kan resultera i en gladare tös och en "vuxnare" mamma? 

Hoppas!!!

Jag måste ju förresten skryta upp mig själv lite...
Jag och lilla damen var på Strömpilen igår.
Tittade, provade, klämde och kände på en mängd olika kläder.
Men till grejen hör att lillan inte tjatade till sig något och att jag -
trots många besök i provhyttarna, inte köpte någonting!
Det är bra jobbat!
Och dessutom var det faktiskt jätte roligt att prova kläder.

Det mesta satt ju precis som jag ville. Inga glapp eller tomrum.

Perfekt helt enkelt!


...Nåja, 6-års, kläder och annat blaha.. Nu vill jag vila!
Älskling kommer hem om sisådär kanske 4 timmar?
Då blir det middag med mina tre bästa och sen ev. en tur in till
stan för att återlämna filmer och bara få vara en stund?!

Ciao ( / )

Av Beatrice - 29 september 2011 11:22

Jepp.. dagens 2 do är nu done!
Adressändringen gjord, håret färgat och magarna har fått mat
i sig.. Damn va duktig jag är! Mmjo..


Nu ska vi gå upp till skolan och träffa rektorn en snabbis..
Skriver mer sen..

Hej så länge ( / )

Ovido - Quiz & Flashcards