I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Beatrice - 16 september 2011 08:21

vägande 3,5 ton! Nej fy!
Denna förkylning kom allt annat än lämpligt..

Snart drar vi igång med flytten..
I och för sig så får jag inte hjälpa till så mycket
med den då det innebär många tunga lyft osv..
men tjurig som jag är..
Ja som sagt.. jag är ju som jag är.. tyvärr!
Att sitta stilla och vila bort febern och sen låta
annat läka i sin tid..  Det är inte riktigt min grej!

Men då får jag nog också skylla mig själv om jag
inte tillfrisknar fort. Craaaap!
Hoppas verkligen att lillan och snuttis klarar sig
från detta. Bluä!

Nåja, har lyckats sova i sängen hela natten -
på rygg till och med!
Inte sittande, jihooo!
Tog mig dock inte upp i morse, men vad gjorde det?
Barnis var ju på i sovrummet tack vare lillstumpan =))
Det var för en gångsskull ganska mysigt att ha
barn i sängen! Min lilla stumperumpa..

Jag råkade förresten nämna för henne att farmors
japanska spets Nelly blivt mamma åt 3 friska valpar.

Hon i sin tur kastade sig på telefonen och sa:
Ring farmor, jag vill dit!
Klockan var dock inte alls så mycket så det får
bli senare idag..

Nu ska jag försöka få i mig lite fil och flingor.. mumma!
Kanske kroppen vill ha lite bränsle såhär på morgonen..

Ha en bra dag allihopa.


( / )

Ovido - Quiz & Flashcards