I huvudet på Beatriice

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Uppe med tuppen!

Av Beatrice - 24 januari 2012 08:04

Uppe med tuppen och pigg som en mört. NOT!

Lillan har haft ett "varavaken"maraton i natt och när hon väl somnade började Lucifer att gnälla..
Den där eländiga tratten ställer verkligen till det.. Eller så är det hjärnspökena som ger sig till känna?
Låg och tittade in i väggen och gnällde och småmjuffade..

Nåja, tur att inte kattskrället kom och skulle puffa mig på "nosen" också.. =P

Kvällen bestod av yrsel och huvudvärk, och när det nästan var läggdags kom någon med den
fantastiska idéen.. "Jaa, vi går och åker skridskor!"
Well, vi gjorde det. Hellre surr utomhus än inomhus (tyckte mitt huvud)
Och för att försöka tänka på något annat så fungerade det riktigt bra.


Nu snart är det dags att bädda i bilen och åka vidare mot Vännäs. Hoppas det blir ett bra besök
och att vi inte behöver komma tillbaka. Åtminstone inte inom den närmsta framtiden.

...Sen att stygnen ska tas om ca 1 vecka, det är ju en annan sak.
Hmm... jag är faktiskt nervös! Voffsigull måste bli hel och fin och glad igen!!!

Lisette, jag har en plan.. Den dagen du bestämmer dig för att packa in barnen i bilen och åka ner
till mig så kanske du även kan norpa med dig Jossan från storasyster?
Tiffany tjatar hål i mitt huvud =P Hon har nu en hög med saker som hon ska ge till sin bästa kompis
och kusin Josefine!

___________________________________________________________________________________

Ha en bra dag allesammans. ( / )

 
 
Ingen bild

Lisette

25 januari 2012 20:13

Absolut det blir toppen!!
Eller så måste jag hämta henne hos Anders, men det gör mig ingenting =)

Men NÄR??

Beatrice

26 januari 2012 06:58

Precis. För mig spelar det absolut ingen roll! =) När du har tid, ork och möjlighet =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 22 februari 2016 19:37

Min blogg fanns kvar !!   Vet inte hur länge sedan det var sen jag var in här sist? Men nog länge för att inse att det är dags för en ny header och lite andra updates.. Jag har gått från vårdpersonal till mammaledig/arbetslös till kontorst...

Av Beatrice - 20 mars 2013 12:28

Kanske börjar bli dags för en update... Har inte skrivit något sedan den 5e november -12. Då visste jag inte ens om att jag hade ett litet liv i min mage..Jihoo, grattis till oss   Tiden går så fort.. Om ca 2 månader blir min bästa vän, min "lilla" t...

Av Beatrice - 5 november 2012 19:13

( / )

Av Beatrice - 5 november 2012 12:50

Glömde visst tillägga i förra inlägget att faktiskt nästan alla syskonbarn var samlade  Bara pojke modell kanske lite för stor för barnparty som inte var där =) tihii.. ( / ) ...

Av Beatrice - 5 november 2012 08:36

Fredagen bjöd på regn och rusk, men ändå ett relativt bra slut =) I lördags blev vi bjudna hem till storebror och hans familj på halloweenparty för alla kidzen! Hell yeah! Snacka om att det rockade! =) Det var katter, prinsessor, häxor, spindelm...

Ovido - Quiz & Flashcards