I huvudet på Beatriice

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

200 jobb till unga i Umeå..

Av Beatrice - 30 september 2011 08:36

..så lyder rubriken på vk.se och man blir ju liksom såhär: JIHOO!!
Men fortsätter man läsa så kommer det fram att det enbart gäller
de unga arbetslösa mellan 18 och 24 år..
Fan, så omuntert det precis blev..
Jaja, tur för mig att jag inte har några planer på att tillägna dagen
till att söka jobb.. Nope, idag blir det en tur ut till Tavelsjö.. 
Kolla till huset och sen passa på att hälsa på bästaste Carina!
Hoppas på fortsatt fint väder idag i alla fall.
Är så mycket roligare att vara efter vägen då!

Var in till stan en snabbis igår.. Var så skönt att bara få komma
ifrån en liten stund. Allt lek och stoj får en att bli snurrig ibland =)
Men va tusan, det är det värt!
Men på tal om stan, väl där och ute ur bilen i kläder som jag
känner mig bekväm i så vinklas blicken från 3 tjejer jag möter..
Vad tänker dom tro?
Mitt självförtroende är just nu på topp så jag är inte alls den
som bryr mig.

Dessutom är jag sällan, nästan aldrig ute längre så då är det
tillåtet att klä sig lite mindre vardagligt när man så önskar.
Sen kan man ju knappast köra mrs. Roush med mjukisbrallor..
ICKET!

I helgen är vi bjudna på middag hos lillasyster och hennes karl.
Har varken tackat ja eller nej än så vi får se.


Jag och lillan sitter nu medan jag bloggar och tittar på myror i brallan och nu handlar det om spindlar och rätt vad det är så dyker Tiffany, MITT barn upp på tv. WHAT!?
Haha, spola fram till 07:09. Sööööt stinta min!
http://svtplay.se/v/2546533/myror_i_brallan/del_6_av_10__spindlar?cb,a1364151,1,f,-1/pb,a1364150,1,f,-1/pl,v,,2546533/sb,p106691,1,f,-1


Nu med denna smått roliga morgon som start för dagen så
ska vi ta och göra oss i ordning och åka iväg.

Fredagkväll innebär fredagsmys, goselisnoos med lillan och
pussar på älsklingen.

( / )




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 22 februari 2016 19:37

Min blogg fanns kvar !!   Vet inte hur länge sedan det var sen jag var in här sist? Men nog länge för att inse att det är dags för en ny header och lite andra updates.. Jag har gått från vårdpersonal till mammaledig/arbetslös till kontorst...

Av Beatrice - 20 mars 2013 12:28

Kanske börjar bli dags för en update... Har inte skrivit något sedan den 5e november -12. Då visste jag inte ens om att jag hade ett litet liv i min mage..Jihoo, grattis till oss   Tiden går så fort.. Om ca 2 månader blir min bästa vän, min "lilla" t...

Av Beatrice - 5 november 2012 19:13

( / )

Av Beatrice - 5 november 2012 12:50

Glömde visst tillägga i förra inlägget att faktiskt nästan alla syskonbarn var samlade  Bara pojke modell kanske lite för stor för barnparty som inte var där =) tihii.. ( / ) ...

Av Beatrice - 5 november 2012 08:36

Fredagen bjöd på regn och rusk, men ändå ett relativt bra slut =) I lördags blev vi bjudna hem till storebror och hans familj på halloweenparty för alla kidzen! Hell yeah! Snacka om att det rockade! =) Det var katter, prinsessor, häxor, spindelm...

Ovido - Quiz & Flashcards