I huvudet på Beatriice

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Det blev en riktigt bra dag det här!

Av Beatrice - 30 september 2011 17:09

Vi tog oss som sagt en tur ut till Tavelsjö.
Godkände städningen, tog med oss brevlådan men fick dock lov
att ställa in besöket hos grannfrun pga sjukdom. Krya på dig!


Istället vände vi kursen mot Sofie med familj. Typ BEBIS =))
Så söt lillkille och vilket hår! Helt otroligt!
Tiffany fann den fiffinurliga uppfinningen Ipaden vara en riktig
höjdare. Själv tyckte jag att Sofies vuxna sällskap var mycket
bättre och jag ger det 10 poäng av 10 möjliga!  Sällskapet alltså..
Jag fick alltså vara mina äkta 25 år för en gångsskull.
Riktigt skönt!
Efter timmar av prat och (enligt mig) mys, avrundades besöket
och vi åkte iväg hemåt igen.


Nu är huset så gott som städat igen och jag sitter och kombinerar bloggplatsen med ikea, blocket, comfort möbler, osv, osv...
Längtar så efter min lön. Återigen räkningar först men seeeen...
Efter mat och bensin så kanske det räcker till lite piff till huset..

Vore ju hur kul som helst! ..


Ha en fortsatt trevlig fredagskväll allihopa.
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice - 22 februari 2016 19:37

Min blogg fanns kvar !!   Vet inte hur länge sedan det var sen jag var in här sist? Men nog länge för att inse att det är dags för en ny header och lite andra updates.. Jag har gått från vårdpersonal till mammaledig/arbetslös till kontorst...

Av Beatrice - 20 mars 2013 12:28

Kanske börjar bli dags för en update... Har inte skrivit något sedan den 5e november -12. Då visste jag inte ens om att jag hade ett litet liv i min mage..Jihoo, grattis till oss   Tiden går så fort.. Om ca 2 månader blir min bästa vän, min "lilla" t...

Av Beatrice - 5 november 2012 19:13

( / )

Av Beatrice - 5 november 2012 12:50

Glömde visst tillägga i förra inlägget att faktiskt nästan alla syskonbarn var samlade  Bara pojke modell kanske lite för stor för barnparty som inte var där =) tihii.. ( / ) ...

Av Beatrice - 5 november 2012 08:36

Fredagen bjöd på regn och rusk, men ändå ett relativt bra slut =) I lördags blev vi bjudna hem till storebror och hans familj på halloweenparty för alla kidzen! Hell yeah! Snacka om att det rockade! =) Det var katter, prinsessor, häxor, spindelm...

Ovido - Quiz & Flashcards