I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Beatrice - 9 oktober 2011 16:13

..är vad denna söndag har att erbjuda..
I morse såg det dock lovande ut och jag var verkligen jätte peppad
på att åka iväg och införskaffa ett par krattor för att styla till gården,
lika bra var ju det att jag inte gjorde det för hur hade det gått?
Inte alls så bra...


Istället för lövkrattning blev det en tur in till stan, lunch tillsammans
med familjen och sen åkte vi åt varsitt håll.
Pojkarna iväg på kalas och vi satte kursen hemåt till ett ostädat hus
och en kramsjuk vovve.
Huset är dock städat nu och vovven har somnat, tösen ser på film
och själv sitter jag i köket och det enda jag hör i bakgrunden är
diskmaskinen som går. Snacka om kvalitetstid, haha.
.. och i morgon börjar allvaret för tösen. För mig med..
Lillan ska på skolan och jag ska ut och söka jobb!
Nu jäklar ska här visas framfötterna!
Ska ladda upp med en brakfrukost och endast en kopp kaffe.
Blir nog toppen bra =)


Men nog om det.. det hör till morgondagen.
Nu är vi här, fortfarande söndag och jag vill tala om att jag
och tvättmaskinen inte alls är vänner..
Kanske därför det känns så oerhört skönt att bara sitta här
i min ensamhet.. ?! Vem vet..
Nåja, jag försöker få massa svar på olika forum på nätet but njet!
Går inte alls som jag vill, Gaaaaah #¤)%#"#?!... typiskt.


Nae.. lika bra att lämna ifrån mig datorn till ... ingenting..
och fortsätta försöka klura ut vad felet kan vara.


Tjingeling gott folk. Numera finns jag här ( / )

Ovido - Quiz & Flashcards