I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Beatrice - 27 oktober 2011 12:01

Precis som man brukar säga "god morgon"! Eller nu är det närmare bestämt förmiddag,
men hur som helst så har morgonen trots allt vart helt underbar!


Jag och "lilleman" a.k.a voffsigull Lucifer har stökat på i lillans rum och thadaaa **
Titta, en ny säng står så fint och väntar på den förmodligen överlyckliga damen som
snart kommer hem från skolan! =)





Vi har även hunnit med en massa bus och lek på gården, bytt säkring (eller heter det propp)
Äsch, noga.. JAG har iaf fixat det =)
Färgat mitt hår, städat huset och burit in ved!


Den fyrfotade grabben som skulle hjälpa mig (trodde iaf jag) norpade bara vedklabbarna
och sprang åt ett helt annat håll.
Lyckligtvis lyckades han bära in två stycken och lägga dom just innanför dörren,
och när då jag kom med fullastad låda så vad händer.. BAM!
Haha, det gick dock bra. Slog mig ingerst, men voffsi fick nöja sig mig den friska
luften i hundgården..


 


Ser inte allt för ledsen ut =) I alla fall inte när han knyckte med sig en pinne stl. XS som
han gick lös på där inne.


Nu väntar jag på miss Sofie och lilleman, sen ska kaffet flöda =)
Gosimys!



Ha en fortsatt trevlig dag.


Over ( / )

Ovido - Quiz & Flashcards