I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Beatrice - 19 oktober 2011 07:46

Verkar vara en rätt så vanlig fråga hos många av oss amatöristiska
bloggerskor. Dock inte hos mig =)
Jag skriver för att jag vill, sen om någon läser eller inte spelar mindre roll.
Jag måste bara "få det ur mig"!
...men nu vet ju jag att hjärtegull, vänner och bekanta faktiskt läser den! Victory! =)


Ja just det, medan jag har det i minnet. . .
Det verkar ha blivit lite luddigt i både skrivandet och läsandet i ett
av gårdagens inlägg. Jag har inte fått jobb!
Det var bara en dröm tyvärr..
Men som jag sagt säkert tusen gånger förr så ger jag inte upp.
Innan årsskiftet ska jag ha hittat mig ett jobb. Det är mitt mål =)




Haha, jag skäms för gårdagens inlägg!
Först surr om att fasta och sen i nästa sekund så smällde jag
i mig en köttbit.. Jag KAN inte låta bli allt det gottiga, så raringar -
Ni kan vara lugna =)


Snart ska jag och lilla damen gå över till skolan och sen ska jag
utföra min dagliga städning.
Även ringa runt lite och kolla efter biljetter till torsdagens modevisning.
Slut eller inte slut, det är frågan..



Ha en toppen dag.


"A thing of beauty is a joy forever, its loveliness increases,
it will never pass into nothingness"

Ovido - Quiz & Flashcards