I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Beatrice - 24 oktober 2011 15:36

Jag skulle inte ha klivit upp idag!


Allt som kan ha gått fel har gått käpprätt åt helvete idag!
Ren svenska, kort och tydligt! Läs och lär!


Inte alls en bra dag för att förändra sin livsstil. Blä!
Det enda jag tänker på just nu är ett stor kopp kaffe med mjölk..
Men mjölk har ja ingenting av, för att brumman står ute och skäms!
Kanske är märket som gör det? Hmm.. jag är just nu kluven.
Känslan jag har i kroppen är densamma som förr när jag var utan snus..
Hade någon retat mig då så hade jag brutit ihop, och så känns det nu med..
Jag vill kasta, slå, sparka och skrika! Men jag vet att det inte blir bättre! 
Sen att jag tackat nej till jobb gör ju inte det hela så värst mycket bättre..
Hell no! Jag skäms inte över att säga detta men jag skyller faktiskt lite grann
på lillans pappa som länge vart iväg och jobbat, och dessutom fortfarande är de.
Jag då? Hon bor med mig och nog tusan går det pengar då!
Men jag är den som tackar nej till jobb. JAG!?!
Vet inte vart jag vill komma riktigt =(
Jag är irriterad, hungrig, jobbsökande och grymt sugen på stekt potatis..



F*** this. Ska slumra i soffan 10 minuter och sen bir det nya friska tag,




Dagens bild.


 



Skulle jag sökt jobb - Vem skulle då kunna motstå mig?  (/)


d

Av Beatrice - 24 oktober 2011 10:16

...Det blev ingen städning.. Orkar helt ärligt inte med det nu på morgonen!
Det är min tid det här!

Har vart på promenad och nu druckit kaffe dock utan mjölk.. Bluä!
Finns ju godare..  Men vad göra?!
Nu ska jag och brumman in till stan en sväng och strosa..
Kanske man möter någon kändis? Snoofie kanske eller så.. =)
Eller så tar jag en tripp till vännerna på Norrlands MC och struntar i strömpilen?
Hmm, tål att tänkas på..


Har förresten glömt att gratulera Mikaela till körkortet! =) Hipp hipp bruden!


XO  ( / )

Av Beatrice - 24 oktober 2011 07:43

57 låter som en idiotiskt dum siffra, inte sant?
Målet är nu -6 på 3 veckor = 51.
Nu jäklar är det disciplin som gäller!

Önskar jag kunde fara och shoppa för det hjälper ju mot allt!
Att i lugn och ro bara gå runt och prova och känna sig ny och fräsch.
Ständigt och jämnt!
Well, alla bekymmer blir ett minneblott och ångesten skjuts upp till det
shoppingtillfälle som blir det sista.. för ett tag.
Ja, vissa dagar vill man inte kliva upp... då allt det man gör blir fel,
och det man funderat på att göra blir dundertokfel innan man ens gjort det..
Äsch, nae.. Avskyr det här!

...Dags för frukost åt lillan och sen avvinkning utanför skolan.
Sen städning av huset, promenad och en 3 min snabbdusch!
Sen kanske.. ehm.. Strömpilen!? Yes, måste ju handla hem fika till barnen om inte annat. ..


Over (/ )

Ovido - Quiz & Flashcards