I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Beatrice - 20 oktober 2011 20:14

Little red riding hood =)

 

H&M´s SALE avdelning är sjukligt inbjudande. På gott och ont då!


Nog om det.. Halvligger nu i soffan med datorn i knät och "Drömmen
om ett barn" på kanal 3.. Lillan har somnat och Älsklingen är på
väg hem och vad gör då jag? Jo, gråter som ett litet barn..
Oj, inte för att honey är på väg hem utan av det som går på tv...
Dokumentärer, reklamfilmer, skräckisar, ja vad som helst som handlar
om barn får mig att tjuta.
Thank GOD att jag är ensam nu! Haha, fast mina raringar här hemma
vet ju vilken liten barnmes jag är.
Disneyfilmer är ju en klassiker. Mästerkatten i Shrek och hans gudomligt störtfina ögon får mig att krypa ner bakom en kudde och snyfta...
...ganska skönt att gråta av sig ibland + att ögonfärgen förstärks.
Här behövs alltså inga färgade linser, passa på att gråta 2-3 gånger
per dag så är det ju fixat for free! =)


I morgon kommer Lisette till byn! Ska bli så roligt att prata av sig om allt som vart och blitt och ska ske. . . Yeay!


Kram på er raringar.

Over and Out!

Av Beatrice - 20 oktober 2011 08:59


Vet inte vad jag ska säga riktigt..
Kom just på mig själv med att titta på barnprogram
- utan något barn hemma.. Oops!
Är det intressant eller bara vanans makt? Det låter jag vara osagt =)


Dags att svida om och åka mot stan idag igen.

Ha en trevlig dag alla mina virrhuvuden och raringar.


Over & Out ( / )

Ovido - Quiz & Flashcards