I huvudet på Beatriice

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Beatrice - 11 oktober 2011 16:28

Åhåå, en sådan toppen dag!

Som de flesta andra dagar har jag städat, tvättat och småplockat..
Men det är inte därför denna dag vart så bra..
Jag har ju haft Sofie och Devin på besök ju!
Bebismys =)

Tur att man får låna och bebisnosa lite nu och då =) 

Ja.. man skulle ha vart mammaledig tammetusan..

Fick förresten världens sötaste bild på lillgrabben i kläderna jag köpt.
Titta så söööööt!

 

Man riktigt smälter..


Nu är det snart dags för mat.. Något så exklusivt och
smarrigt som bluäbullar och makaroner..
(Har lyckats föräta mig på köttbullar :-S)
.. men äta bör man ju..

Tack för besöket Sofie =) Det måste vi göra om,
och du kan ju kolla hur din torsdag den 20e ser ut..

( / )

Av Beatrice - 11 oktober 2011 11:14

 

Av Beatrice - 11 oktober 2011 10:31

Tisdag, och snart får jag hämta ut mina kläder!!
Vem vet, dom kanske ringer redan idag?
Rätt så happylicious tjej må jag säga =)
Och på fredag är det återbesök.. förmodligen är allt som det
ska och jag får gå hem lycklig!
Sen invänta lördagen och en mindre sortens tillställning.
Skulle bara snubblat över lite långt hår känner jag.
Vill inte ha kort hår längre! Bluä, fy och usch!
Vill ha mitt långa hår och att spara tar ju sådan tiiiiiid, suck. . .

Nåja, igår fick vi en dunderklapp av tomtemor!
Lite i förskott, men väldans välbehövligt just nu!

Ny tvättmaskin och torktumlare då de tidigare var från ... jaa..
dom hade gjort sitt kan man säga..
Numera luktar alltså tvätten gott och känns inte bara ren
utan ÄR ren =) Fantastiskt!

Idag ska jag få besök av Miss Snoofi och lilleman =)
Tror jag iaf? Vi sa då så igår..
Men har inte hört något än så jag hinner förmodligen baka syltgrottor..
Blev SJUKT sugen på just syltgrottor.
Har alltså fått pippi på 4 grejer nu.. =/
Blåbärssockerkaka, coleslaw, juice och syltgrottor..
Dock inte tillsammans men var för sig. Mumma =))
Och nej, jag är inte med barn! Har bara fått nojja!!

Någon som sett denna förresten? Grave Encounters ..
Ser ut att vara en film för mig =)


Bagare Beatriice säger nu ciAo ( / )

Ovido - Quiz & Flashcards